14 maja 2014

Czerwony pieprz.

Kolejna moja propozycja, to komplet naszyjnik z kolczykami w wiosennych kolorach. Moją biżuterię komponują wszystkie odcienie zielonego, a czerwony pieprzyk nadaje jej  wykwintnego i oryginalnego smaku.


Naszyjnik został wykonany specjalnie na wyzwanie Kreatywnego kufra - Fotoinspiracja 2. Zdjęcie, które było inspiracją przedstawia klasyczny kontrast kolorystyczny czerwieni z zielenią.

http://magdalenarozylo.blogspot.com/

Zdecydowałam pobawić się proporcjami kolorystycznymi w tym kontraście. Często w mojej biżuterii stosuję czerwień z zielenią w proporcjach jeden do jednego. Tym razem jednak poszukałam innego rozwiązania, w którym ogrom zieleni zwieńczyłam malutkim czerwonym kryształkiem Swarovskiego w centralnej części kompozycji.




Praca bierze udział w Wyzwaniu KK- Fotoinspiracja 2.


Poniżej zdjęcia całego kompletu - naszyjnik z kolczykami.







8 komentarzy:

  1. nieosiagalne zdolnosci... zycze powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pani prace. Są piękne i zawsze dopracowane :)
    P.S.
    Muszę się wziąć w końcu za uszycie czegoś "większego" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i zachęcam do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i ile pracy w niego włożyłaś:) sama zabrałam się ostatnio za największy mój projekt czyli wielki naszyjnik:) trzymaj kciuki aby choć w połowie był tak piękny jak Twój :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, może i mi się kiedyś uda coś tak cudnego uszyc:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tworzysz rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń